چرا همه به یک تیپ رفتاری وظیفه شناس احتیاج دارند؟

1397/10/09 10:09 AM - 5 سال قبل


آیا شما یک فرد متفکر خلاق هستید که میز کارش این قدر شلوغ است که آن را می توان به وضعیت فروشگاهی شبیه کرد که برای یک روز کل اجناس خود را تخفیف زده است؟ شاید حتی سعی می کنید به صورت منظم میز خود را تمیز کنید، ولی ناچار میل به بی نظمی تمامی تلاش های شما را بی ثمر می کند؟

بهره مندی از یک فرد دارای تیپ رفتاری وظیفه شناس هم در محیط کار و هم خانه برای افرادی مفید است که از "سندرم شیء درخشان" (بعضی از افراد همیشه به اشیایی که براق است جذب می ‌شوند و دوست دارند آن ها را بخرند. با دیدن هر شیء براق آنها توجه شان از اشیای قبلی منحرف می ‌شود و به سمت شیء جدید کشیده می‌ شوند. این افراد دچار سندرم شیء درخشان هستند.) رنج می برند و دائما حواسشان از انجام یک وظیفه نه چندان جالب یعنی حفظ نظم و مرتب نگه داشتن چیزهای مختلف، پرت می شود. بسیاری از افرادی که در نتیجه آزمون دیسک خود یک C پایین (امتیازی پایین در بخش وظیفه شناسی) می گیرند باید از دوستان و همکاران خود الهام بگیرند تا به درون دنیای آشفتگی کشانده نشوند.

لینک شرکت در تست رفتارشناسی دیسک

چیزی که انجام آن باعث تحسین شما می شود را تقلید کنید

تا حال خواسته اید چیزی را از یک فرد دارای تیپ شخصیتی C قرض بگیرید و این احساس را داشته اید که آن ها بدون این که در مورد محل آن فکر کنند دست در کشو کرده اند و آن را بیرون آورده و به شما داده اند؟ در دنیای آشپزی فرانسوی اصطلاحی تحت عنوان mise en place برای این قضیه وجود دارد. معنای آن "هر چیزی در جای خود" است و یکی از الزامات برای تبدیل به یک آشپز واقعا عالی شدن است.

مفهوم هر چیزی در جای خود است در موفقیت و به پایان رساندن سر موقع هر پروژه، کار مشکل یا هدف بلند مدت ادغام شده است.

با تقلید از مهارت های سازمانی دوستان و همکاران دارای تیپ رفتاری C خود، شما می توانید یک عادت جدید به وجود آورید که حتی الگوی عادت های قدیم و نتیجه آزمون دیسک شما را به چالش می کشد. از یک شیوه رفتاری "وانمود کن، تا زمانی که جزوی از طبیعت تو شود" استفاده کنید و در روز خود این عادات را لحاظ کنید. حتی بهتر است خود را عادت دهید که سرنوشت هر چیزی را فورا مشخص کنید. فورا یک سند را اسکن کنید، به ایمیل پاسخ دهید یا کاغذهای پر شده و بدون اهمیت را درون دستگاه خورد کن بیاندازید! این کار ساده باعث توسعه سطح خلاقیت شما خواهد شد چون شما از انباشته شدن موارد آشفته غیر ضروری دوری می کنید.

لینک شرکت در تست رفتارشناسی دیسک

"من زحمت انجام آن را به خودم نمی دهم!"

اگر شما فرد خلاق یا شخصی هستید که به جای داده ها به الهامات و احساس خود توجه دارید، وظایفی مانند پر کردن یک برگه ساده از مخارج یا جمع زدن هزینه های جاری و ارائه آن به حسابدار شرکت می تواند شبیه به یک مجازات باشد. به هر حال، کار شما ایجاد کردن و خلاقیت است! شما با فراهم سازی فرهنگ و هنری که ما شدیدا به آن نیاز داریم باعث می شوید که جهان به مکانی زیبا و شاعرانه تبدیل شود. شما به ایده های جدید و نوآورانه دست پیدا می کنید!

متاسفانه، افراد اداره مالیات به بهانه شما رفتار خوبی نشان نداده و شما را با معاف از مالیات به واسطه خلاقیتی که دارید، پاداش نمی دهند. آن ها مجازات هایی برای آن در نظر می گیرند.

کاری کنید که ابزار سازمان در اختیار شما قرار گیرند. از روش های ساده و مطمئن برای ثبت اطلاعات لازم استفاده کنید. بعد از ذخیره سازی اطلاعاتی که اخیرا وارد کردید، اسناد آن را روی دسکتاپ (یا اپلیکیشن گوشی هوشمند خود) نگه دارید تا ساده تر در دسترس باشند. اگر مجبور به جستجوی آن ها نباشید، احتمال استفاده از آن ها توسط شما بیشتر می شود. شاید دوست یا همکار دارای تیپ رفتاری C شما بتواند به شما در طراحی چیزی کمک کند که بدون گیجی، خستگی یا خشم مسائل ساده را در نظر بگیرد. ساده عمل کنید!

لینک شرکت در تست رفتارشناسی دیسک

از متخصصان کمک بخواهید

اگر در نظم دهی به کارهای روزمره خود مشکل دارید، از دوست وظیفه شناس خود کمک بخواهید. شما ممکن است تیپ فردی باشید که بهترین ایده های نوآورانه را برای تیم کاری خود را دارد یا باعث انرژی بخشی یا الهام بخشی به دیگران می شود، ولی دوست وظیفه شناس شما فردی است که به شما در اجرا، سنجش و ارائه نتایج کمک خواهد کرد. از آن ها بخواهید توصیه ها یا ترفندهایی به شما نشان دهند که کمک کند انجام یک کار را به پایان برسانید، وقت خود را به شکل موثرتری مدیریت کنید و در نهایت فضای بیشتری برای پیگیری خلاقیت خود به وجود آورید.


دیسک شخصیت شناسی


برای ثبت نظر بایستی ابتدا وارد شوید.