چرا باید از پنل ارزیابی سازمانی و گروهی برای استخدام و ارتقا استفاده کرد؟

1398/04/30 5:48 PM - 4 سال قبل


تصمیم گیری در مورد استخدام و ارتقا افراد در سازمان کار بسیار مهمی است. زیرا استخدام و ارتقا افراد گاهی با شکست و یا پیشرفت سازمان ها ارتباط مستقیمی دارد. پس در این خصوص تصمیم گیری باید قابل اطمینان و بی طرفانه باشد و بر اساس اطلاعات موثقی که بدست آمده است باشد. در زمان مصاحبه استخدامی و یا ارتقا به صورت معمول نمی توان پتانسیل های افراد را ارزیابی کرد. ارزیابی به وسیله رزومه و یا مصاحبه شغلی حضوری نیز نمی توانند کامل و جامع باشند. مشخص است که به سختی می توان توسط مطالعه یک رزومه یا مصاحبه شغلی به اطلاعاتی مانند عوامل انگیزشی، تحمل استرس و تحمل شرایط ابهام و میزان انعطاف پذیری و غیره دست پیدا کرد.

پنل ارزیابی سازمانی و گروهی تست و تایپ بر اساس چه روشی کار می کند؟

پنل ارزیابی گروهی و سازمانی تست و تایپ یک الگوریتم پیشرفته را به کار می گیرد تا شما بتوانید افراد مناسب را انتخاب و استخدام کنید. در نرم افزار پنل ارزیابی گروهی و سازمانی تست و تایپ روش ارزیابی چند شاخصی پیاده سازی شده است که شما با استفاده از آن می توانید یک معیار سنجشی جامع و بی طرفانه در مورد پتانسیل افراد را بر اساس شغل و سازمان خود تنظیم و مورد سنجش قرار دهید. بنابراین تصمیماتی که در خصوص استخدام و ارتقا افراد در این پنل گرفته می شود، معتبر تر هستند. در این روش چندین ابزار ارزشیابی مختلف با هم ترکیب می شوند. به عنوان مثال یک تست شخصیت شناسی، یک تست استدلالی و یک تست هوش هیجانی در کنار هم قرار می گیرند تا یک تصویر جامع از پتانسیل فرد به دست آید.

 

برای دسترسی به پنل ارزیابی گروهی و سازمانی کلیک کنید.


پنل ارزیابی گروهی و سازمانی تست و تایپ چه اطلاعاتی را به ما می دهد؟

در سیستم غربالگری پنل ارزیابی گروهی و سازمانی تست و تایپ پنل مدیریتی در اختیار سازمان قرار می گیرد تا بتواند افراد را بر اساس پتانسیل هایی که دارند دسته بندی نماید و در عین حال گزارشی از نقاط قوت و ضعف هر یک از افراد در اختیار مدیر پنل قرار می دهد. این سیستم امکان رده بندی مناسب ترین افراد برای جایگاه های شغلی را دارد و می تواند به شما گزارش های گروهی نیز ارائه نماید.

چه کسانی می توانند از پنل ارزیابی گروهی و سازمانی استفاده نمایند؟

مسئولین استخدام و مدیران تصمیم گیرنده جهت استخدام  و یا ارتقا میتوانند به پنل دسترسی رده بندی شده داشته باشند.

پنل ارزیابی گروهی و سازمانی تست و تایپ برای چه نوع ارزیابی هایی در سازمان مناسب است؟

پنل ارزیابی گروهی و سازمانی جهت استخدام و ارتقاء پرسنل می باشد. برای آسان سازی فرآیند تفسیر آزمون ها روانشناسی و جلوگیری از دخالت مسئول آزمون در ارائه گزارشی متفاوت، ما ابزار دسترسی سازمانی و گروهی را براساس الگوریتم داده ‎های هوشمند را در اختیار شما قرار می دهیم. توسط این ابزار نتایج چندین آزمون در قالب یک گزارش در مورد پروفایل شغلی و رفتاری ارائه می شود و بهتر می توان پتانسیل فرد را پیش بینی کرد.

به عنوان مثال اگر جایگاه شغلی به مهارت های مذاکره  و نظم و حل مساله وابسته است، تست و تایپ عوامل کلیدی مرتبط با شخصیت و همچنین مرتبط با علایق و هوش هیجانی را محاسبه خواهد کرد. ابتدا باید مهارت های خاص و شاخص های مورد نیاز برای یک شغل سنجیده شوند تا جلوی اشتباهات در استخدام و قرار دادن افراد در موقعیت هایی که مناسب آن ها نیست گرفته شود.

بنابراین، هرچه شاخص مرتبط تر و بی طرفانه تری داشته باشیم، تصمیم گیری معتبر تر، پیشگویانه ‎تر و موفق ‎تر خواهد بود.

برای دسترسی به پنل ارزیابی گروهی و سازمانی کلیک کنید.



شخصیت شناسی مدیریت عملکرد مصاحبه و استخدام مدیریت استعداد منابع انسانی پنل ارزیابی سازمانی و گروهی


برای ثبت نظر بایستی ابتدا وارد شوید.